Kino Dukla Jihlava
  • Program
  • Filmový klub
  • BIO Senior
  • Pro školy
  • Kavárna a bar
  • O kině
    • o nás
    • Prodej vstupenek
    • Kontakty
    • historie
    • fotky
    • návštěvní řád
    • pronájem
  • Program
  • Filmový klub
  • BIO Senior
  • Pro školy
  • Kavárna a bar
  • O kině
    • o nás
    • Prodej vstupenek
    • Kontakty
    • historie
    • fotky
    • návštěvní řád
    • pronájem

Kde nás najdete

Kino Dukla Jihlava
Jana Masaryka 20
586 01 Jihlava

Naplánovat trasu
  • Pokladna 728 304 789
  • kino.dukla@dcinema.cz
  • Facebook

informace

  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
  • Doručení vstupenek
  • Nastavenia cookies

Pro návštěvníky

Otevírací hodiny:
  • Po - Pá16:30 – 20:15
  • So - Ne14:30 – 20:15

Pokladna: +420 728 304 789

V případě projekce mimo uvedený čas, je pokladna otevřena min. 30 min. před představením.

Kde nás najdete

Kino Dukla Jihlava
Jana Masaryka 20
586 01 Jihlava

Naplánovat trasu
  • Pokladna 728 304 789
  • kino.dukla@dcinema.cz
  • Facebook

informace

  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
  • Doručení vstupenek

Pro návštěvníky

Otevírací hodiny pokladny
  • Po - Pá16:30 – 20:15
  • So - Ne14:30 – 20:15

Pokladna: +420 728 304 789

V případě projekce mimo uvedený čas, je pokladna otevřena min. 30 min. před představením.

  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
  • Doručení vstupenek

V případě problémů se vstupenkami

Podívejte se, zda řešení Vašeho problému najdete v seznamu nejčastějších problémů:

Je třeba vstupenky vytisknout?

Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženou rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.

Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.

Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí banky

Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.

Při platbě jsem omylem zrušil nákup a vybraná místa zůstala obsazená

Pokud ještě platba nebyla provedena (např. jste zrušili nákup před platbou apod.) a Vámi zvolená sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněna do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa./p>

Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

Podle platební brány GoPay moje platba vypršela, přesto mi byly prostředky staženy z bankovního účtu

Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.

Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byla Vámi obsazena místa uvolněná do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.

Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z Vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.

Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.

Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.

Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku, avšak vybraná místa zůstala obsazena

Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) a Vámi zvolená sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněna do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.

Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.

Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.

Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mail

Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

Podle platební brány GoPay moje platba proběhla úspěšně, avšak vstupenky mi nebyly zaslány mou e-mailovou adresu

E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.

Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.

Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkami

Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.

Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte prosím naši technickou podporu e-mailem na info@ticketware.cz

  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
  • Doručení vstupenek
Online prodej

Pokud i vy patříte k těm, kteří si vstupenky na představení rádi kupují dopředu, doporučujeme využít možnost nákupu vstupenek na našem webu.

Zajistit si vstupenky online dopředu má své výhody

  • nakoupíte komfortně z domu
  • máte jisté místo k sezení
  • vyhnete se případným frontám na pokladně
  • na film nemusíte chodit s časovým předstihem, stačí těsně před promítáním
  • v případě větší skupiny máte jistotu, že budete sedět u sebe
  • vstupenky nemusíte tisknout, šetříte životní prostředí
  • máte je ve svém e-mailu, takže v případě, že se vám změní program, můžete vstupenku přeposlat někomu jinému

MailTicket

MailTicket - vstupenka vždy po ruce!

  • vstupenka je vám doručena na e-mail přes službu mailTicket
  • služba je zdarma
  • jelikož je vstupenka ve vašem e-mailu, nehrozí, že byste ji ztratili :-)
  • nepotřebujete aplikaci
  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
  • Doručení vstupenek
MailTicket

Zakupte vstupenku online, s doručením do mobilu

Na naší webové stránce máte možnost zakoupit vstupenku přes internet a okamžitě ji zaplatit platební kartou nebo převodem. Není nutný tisk vstupenek. Stačí, když při vstupu do sálu ukážete na svém mobilu e-mail se vstupenkou.

  • okamžité a bezpečné zaplacení vstupenek
  • vstupenky jsou hned doručeny a máte jistá svá místa
  • vstupenku v e-mailu není nutné tisknout
  • obsluze ukážete pouze čárové kódy v e-mailu
MailTicket
  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
Budícheck

Aplikace BudíCheck

  • máš program do vybraných kin, divadel a kulturních institucích
  • můžeš si nastavit sledování oblíbeným akcí a Provozně
  • nakupuješ vstupenky online, rychle a jednoduše bez zbytečného čekání v řadě
  • vstupenky zakoupené online máš přímo v mobilu
  • online vstupenku můžeš darovat svému známému
  • na začátek akce zakoupené přes BudíCheck Tě upozorní připomínky
  • dokážeš sledovat historii navštívených akcí
  • máš možnost ohodnotit akce, místo konání akce nebo se na hodnocení podívat
Teraz na Google Play
Budícheck
  • Pomocník
  • Online prodej vstupenek
  • Doručení vstupenek
Darčekové karty

Darujte svým blízkým zážitek

Máme pro vás perfektní tip na dárek! Naše dárkové karty mají Přednabitý kredit, který lze využít k návštěvě našich představení.

Plastová dárková karta je zabalena v pěkném obalu a jejím posláním je někoho potěšit. Na výběr máte z několika barevných a tematických motivů, které můžete zkombinovat podle sebe.

Určeno:

  • na Vánoce, narozeniny, nebo jakýkoli svátek či událost
  • univerzální dárek pro mladé i starší, kterým nevíte co koupit
  • pro rodiče, kteří nechtějí dětem dávat peníze
  • vhodné i pro firmy a jejich zaměstnance

Zapomeňte na pyžama, pantofle nebo kosmetiku! Darujte svým milovaným něco originálního, věnujte jim zážitek.

Zakupte v naší pokladně.

 

Veškeré slevy, jako je dětské, ZTP, důchodci apod. lze uplatnit pouze při nákupu lístků na pokladně kina DUKLA. Při on-line prodeji se slevy neuplatňují.

Všeobecně závazné podmínky on-line prodeje vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Dukla Jihlava.

Předmět obchodních podmínek

Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, pořádané Kinem Dukla Jihlava (dále jen „provozovatel“) a všechny smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci nebo on-line prodeje vstupenek přes internet.

Smluvní partner

Pokud není uvedeno jinak, zprostředkovává Kino Dukla Jihlava prodej vstupenek na kulturní akce Kina Dukla Jihlava. Zakoupením vstupenek vzniká smluvní vztah přímo mezi zákazníkem a Kinem Dukla Jihlava.

Rezervace vstupenek

Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná a v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, může provozovatel kina vstupenky uvolnit k prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina, a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.

Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. Rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi. Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného nevyzvednutí vstupenky a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.

Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkem.

Ceny a poplatky při on-line prodeji

•        Cena vstupenky se uvádí včetně zákonné sazby daně z přidané hodnoty.

•        Případný předprodejní poplatek, který navyšuje cenu vstupenky, je vždy uveden při výpisu objednávky.

•        Zaplacené vstupné se nevrací, není-li výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

Reklamační řád

Nestandardní situace při prodeji vstupenek, nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce a vracení vstupenek popisuje Reklamační řád (viz níže), který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Osobní údaje

Osobními údaji se rozumí informace o zákazníkovi, na základě kterých jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Provozovatel shromažďuje a uchovává zákazníkem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti. Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen ZoOÚ). Provozovatel je oprávněn pověřit v souladu se ZoOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.

Bezpečnost dat

Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům jednotlivých zákazníků a/nebo k jejich uživatelským účtům a/nebo k příslušnému datovému úložišti Kina Dukla Jihlava a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených neoprávněných zásahů třetích osob.

Záruky

Provozovatel nepřebírá záruky za správnost, úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové nabídce akcí na webovém portáluwww.kinodukla.cz s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti. Pokud bude Kino Dukla Jihlava rušit nebo upravovat akce, zveřejní tyto informace na webovém portál www.kinodukla.cz. Nároky ze záruky existují při provádění smluvních výkonů pouze vůči provozovateli.

Podmínky místa konání akce

Předložením vstupenky při vstupu na místo konání akce vyjadřuje držitel vstupenky souhlas

s provozními předpisy místa konání akce, pokyny pořadatele a s podmínkami, které se k nim vážou.

Účinnost obchodních podmínek

Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.8.2014

REKLAMAČNÍ ŘÁD KINA Dukla Jihlava

 

Předmět reklamačního řádu

Reklamační řád stanoví postup zákazníka a provozovatele v případech, kdy přes veškeré úsilí provozovatele, zákazník shledá oprávněný důvod k podání reklamace na kvalitu poskytované služby, tj. prodeje vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, prostřednictvímwww.kinodukla.cz

Prodej vstupenek prostřednictvím webového portáluwww.kinodukla.cz

•        Prodej vstupenek se realizuje na základě obchodních podmínek pro poskytování služby prodej vstupenek na kulturní akce prostřednictvímwww.kinodukla.cz (dále jen „obchodní podmínky“). Zakoupením vstupenky (vstupenek) vzniká smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem.

•        Provozovatel neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s návštěvou akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti s akcí.

•        Zaplacené vstupné se nevrací, není-li v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.

Nestandardní situace při prodeji vstupenek

•        Zákazník má právo na podání reklamace nedojde-li k úplnému a k řádnému nabytí všech zaplacených vstupenek. Reklamaci lze uplatnit pouze v tom případě, kdy zákazník postupoval podle obchodních podmínek. Reklamace se uplatňuje bezprostředně po nákupu vstupenek.

•        V případě, kdy dojde ke vzniku nestandardní situace v době kratší než 1 pracovní den před termínem konání akce, Kino Dukla Jihlava nemůže zákazníkovi garantovat nárok

na konkrétní zakoupenou vstupenku (vstupenky). Nastalou situaci řeší pověřené osoby Kina Dukla Jihlava (viz kontakty na webuwww.kinodukla.cz). Pověřená osoba Kina Dukla Jihlava podá zákazníkovi ústní informaci o způsobu a termínu řešení reklamace.

•        Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžní částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce

V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při vstupu na místo konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně zástupce provozovatele.

V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musíte uplatnit v bance, která Vám vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla. Takové reklamace nemůže řešit provozovatel Kina Dukla Jihlava. Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.

Vracení vstupenek

•        U některých akcí jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání akcí jsou uváděny na webovém portáluwww.kinodukla.cz. Tyto změny nejsou důvodem pro vrácení vstupného.

•             Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu může zákazník vrátit pouze z důvodu, že se představení z technických důvodů neuskuteční (porucha na technickém zařízení, nedodání filmu do kina), a to nejpozději před začátkem představení a maximálně do 7 dnů od jejich zakoupení požadovat za ně zaplacenou finanční hodnotu. Zákazník tak musí  učinit písemně. Písemná žádost musí obsahovat název představení, datum a čas, počet vstupenek a cenu celkem, variabilní symbol platby a číslo účtu, na který má být zaplacená částka poukázána. Pokud žádost nebude obsahovat některý z uvedených údajů, nebude vyřízena.

•        Podmínky pro vracení vstupenek v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel. Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení na webovém portáluwww.kinodukla.cz nebo formou odpovědi na dotaz zaslaný na e-mailovou adresu kino.dukla@dcinema.cz. Není-li stanoveno jinak, při vracení vstupenek zákazníkovi nebude vrácena částka označená na vstupence jako předprodejní poplatek.

•        Vracení vstupenek může, po dohodě, zajistit provozovatel v pokladně kina na adrese Kino Dukla Jihlava, Jana Masaryka 20, Jihlava.

Účinnost reklamačního řádu

•        Reklamační řád je závazný pro zákazníka a provozovatele. Reklamační řád je vypracován v souladu s českým právním řádem, zejména zák. č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

•        Reklamující souhlasí s tím, že provozovatel, vede jeho osobní údaje uvedené v reklamačním listě ve své evidenci po dobu pěti let od vyřízení reklamace.

•        Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.8.2014.

Všeobecně závazné podmínky rezervace vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Dukla Jihlava.
Všeobecné závazné podmínky vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci vstupenek přes internet.

Rezervace vstupenek
Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná av případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak provozovatel kina může vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.

Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. A rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny provozovatel neručí za to jeho rezervaci, přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo ně zrušení takové rezervace a to bez oznámení zákazníkovi.

Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakované Neprovedení a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.

ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ:

Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkům.



PROHLÁŠENÍ POSKYTOVATELE PLATEBNÍCH SLUŽEB

Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)

Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!

Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.

V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.

K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.

Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.


Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.

© 2011 - 2025 D-cinema s.r.o. & Ticketware SE.
Všeobecné obchodní podmínky
Kino Dukla Jihlava používá software na prodej vstupenek Ticketware.